johannazackrisson.blogg.se

Bildbomb från gårdagens Vårrus

Publicerad 2013-05-28 19:11:09 i Hälsa, Vårruset 2013: Team Sthlm,

Herregud! Jag är så nervös... Just nu är jag på väg ut mot Universitetet och ska möta upp tjejerna som tillsammans med mig ska springa VårRuset IDAG! Iiiihh... Va kul det ska bli men jag är så nojjig över att allergin ställer till det för mig (inte första gången isf). Jag vaknade upp med rosslig hals och känslan av hängighet MEN idag låtsas jag som om det inte känns och drar på stora leendet ändå, kör... Ända in i kaklet. För mig själv, mitt fantastiska #teamstockholm, B.A.B.Y nätverket, för Vitamin Well, Svensk Hälsokost och Mindmoves och för alla arrangörer (speciellt Malin). Igår var det ju som sagt #Teamstockholm 1´s tur att springa. Och sprang de gjorde de! Ojoj vilka snabba och pigga tjejer. Vi, jag och några av tjejerna i mitt team, var på plats för att peppa, umgås och känna in känslan. Inte bara vi utan även #TeamNylén var på plats, alltså Malin och hennes Mårten. Här kommer några härliga bilder från gårdagen. Njut av dessa medan vi packar upp oss i tältet (vi har ett eget tält på plats!), peppar upp, värmer upp och gör oss klara för start... 20130528-105510.jpg Veronica, Mårten, Malin & jag... 20130528-105541.jpg ; De tre vänstra tjejerna sprang igår... Vi andra supportade 20130528-105558.jpg Veronica och jag  - Teamcoacher för #TeamStockholm1 & #TeamStockholm2 2 i #team2 Två av tjejerna som spinger i mitt Team idag - Sofie och Mari Isadora #Team2 Glada Isadora, som också springer med oss idag, fotar tjejernas uppvärmning... 20130528-105624.jpg Helene, Cecilia, Lotta, Malin, Mårten, jag, Isadora, Sofie & Inga (Jag, Isadora & Sofie är halva gänget som springer idag!) Team1 5 av 6 tjejer från #TeamStockholm1 gör sig redo för start! 20130528-105656.jpg Mer än nöjda tjejer som gled in på fantastiska 23:16!!! JAG ÄR IMPONERAD  PS. Ni glömmer väl inte att delta i tävlingen där du kan vinna 1000:- i produkter från MMSports!?!

Kommentarer

Postat av: Annie - Live it, Love it

Publicerad 2013-05-28 20:06:21

Lycka till! :D

Postat av: Mari

Publicerad 2013-05-29 00:35:33

Underbara bilder :) och tusan så bra vi ALLA är.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela