johannazackrisson.blogg.se

5 saker du inte visste om mig

Publicerad 2013-05-19 15:28:05 i Frågor & Svar, Privat - Lär känna mig, Privat - Utanför träningen,

Önskerubrik 1. Jag har aldrig någonsin i mitt liv ens testat att snusa. Kommer heller aldrig att göra det. 2. Det absolut första jag gör på morgonen, oavsett veckodag, humör eller stressfaktor, är att bädda sängen. Ordentligt. Med överkast och kuddar. Här vill min kärlek också tillägga att jag gör det även om han fortfarande ligger kvar i sängen... 3. Jag har i min ungdom spelat innebandy i ca 7 års tid. Jag var riktigt dålig och "fuskade" mig igenom träningarna så mycket som möjligt. 4. Jag lider av beslutsångest och tycker att varje litet val är svårt. Jag blir otroligt stolt över mig själv de få gånger jag lyckas vara impulsiv och fatta snabba beslut. 5. Jag har kommit att bli en mer eller mindre kopia av min egen far (personlighetsmässigt) trots att jag har otroligt svår att acceptera det själv... (Åh vad han blir stolt nu!)
20130519-132425.jpg

Kommentarer

Postat av: Mari

Publicerad 2013-05-19 15:41:15

Det var ett kul inlägg. Roligt att läsa :) känner igen mig i några punkter. Ha det så bra nu !! Krya på dig också.

Svar: Kul att det uppskattas :)
Tack snälla
Älskar, älskar inte

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-05-19 17:19:33

Sjukt snygg klänning sötis

Svar: Tack!! ;)
Älskar, älskar inte

Postat av: Elinn

Publicerad 2013-05-19 23:12:51

Herregud! Jag svär, jag lider av precis samma sak, beslutsångest! Kan aldrig häller ta beslut och får typ panik jag är tvungen att göra det. Blir glad av att jag inte är den ända! ;) Super fin blogg btw :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela