johannazackrisson.blogg.se

Jag saknar...

Publicerad 2013-03-31 14:37:08 i Allmänt - Tankar & Funderingar, Hälsa, Träning, Vårruset 2013: Team Sthlm,

Jag har tagit mig friheten att inte blogga så effektivt de senaste dagarna som ni kanske märkt. Jag har njutit av livet och mina fina familjemedlemmar istället. Ibland så behövs lite distans och lite mer tid för annat. Lite egotid. Nu är det länge sedan jag var på gymmet. I torsdags morse och det känns som en evighet. Jag saknar det och vill tillbaka NU. Det blir av idag, ett pass tillsammans med min kärlek och vi ska fullkomligt mosa våra bröst är tanken. härligt! träningsblogg Först ska jag in till stan för att möta upp Veronica, som tillsammans med mig är teamcoach för #TeamStockholm i Vårruset. Vi ska planera upplägget och snart snart komma igång med träningen och ihoppsättingen av våra team! Alla ni som mailat mig och vill vara en del av teamet, jag kommer att svara er ikväll eller imorgon. Så håll ut! Det är så kul att se att ni är löparsugna. Ännu är inte det officiella teamet bestämt så fortsätt maila in om ni är sugna att vara en del av oss! Om ni inte får plats i själva teamet så vet ni att ni är MER än välkomna att delta som medlemmar ändå, för pepp, deltagande i träningar och självklart också springa loppet tillsammans med oss i slutet av maj. Bli medlem i vår FB-grupp nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela