johannazackrisson.blogg.se

Jag hjärta skor,,, träningsskor

Publicerad 2013-03-31 23:54:48 i Allmänt - Tankar & Funderingar, Träning,

Jag hade 20minuter mellan mitt möte med Veronica (då vi planerade coachning inför vårruset!) och det att kärleken mötte upp mig för gymträning. Jag råkade då slinka in på Intersport på Hötorget (rea på allt!) och jag råkade också hinna impulsköpa mig (ännu) ett par skor. Ett par gymskor denna gång. Reebok. Jag har tittat på dem jätte jätte många gånger och nu slog jag till. Använde dem 10 minuter senare på gymmet och är inte besviken. Supersköna och super snygga... 20130331-215255.jpg Nu är det jag som INTE köper mer träningsskor på ett tag...

Kommentarer

Postat av: Mari

Publicerad 2013-04-01 00:16:39

De skorna är riktigt snygga :) har modellen innan, och jag älskar dom :)

Svar: Mm, de är riktigt läckra att se på! :) älskar färg
Älskar, älskar inte

Postat av: fitforfighting

Publicerad 2013-04-01 00:48:24

Den sista meningen har jag också sagt många gånger! (och brutit mitt "löfte" lika många gånger) haha. Vem kan får för mkt skor liksom, måste variera med färger och modeller! :)

Svar: Jag vet,, det är super svårt! Skor är ju så kul :)
Älskar, älskar inte

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-04-01 01:50:56

Åh dem har jag med tittat på, hoppas d är rea på alla Intersport!!

Svar: Jag tror tyvärr inte det, jag har för mig att det var utförsäljning just på det Intersport jag var på.. Men chansa!
Älskar, älskar inte

Postat av: Annie

Publicerad 2013-04-01 08:52:08

De där brukar jag också lova mig - men de håller sällan länge ;-)

Svar: Haha, nej det gör ju sällan det. Men man måste ju försöka i alla fall :)
Älskar, älskar inte

Postat av: Paula

Publicerad 2013-04-01 11:43:21

Jag älskar att köpa träningsskor; ju mer färg desto bättre!

Svar: Helt rätt! :)
Älskar, älskar inte

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela