johannazackrisson.blogg.se

Vi firar 6:e juni

Publicerad 2013-06-06 15:55:47 i Hälsa, Kost, Privat - Lär känna mig,

Nej det gör vi väl inte riktigt men vi firar ledighet, fantastiskt väder, spännande framtidsförhoppningar och kärleken... Jag startade dagen med ett otroligt spännande möte som gör att jag kommer att hålla tummarna hårt de kommande veckorna... Säger inte mer än så (trist jag vet men ni får vänta) just nu. I skrivandets stund ligger jag på en filt i en park mitt i stan med min kärlek, smälter lunchen och njuter av solen.
20130606-134843.jpg Lunchen för min del blev en egenkomponerad laxsallad med svart quinoa, bönor, massa grönt till det. Och så en Vitamin Well såklart! Vi har också hunnit med lite shopping och min träningsgarderob är nu ett par shorts rikare... Hur spenderar ni dagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela