johannazackrisson.blogg.se

Pluggar kommande yogapass

Publicerad 2013-06-30 00:52:08 i Hälsa, Träning,

Vi har haft en underbar dag i solen. Njutit av härligt sällskap, god mat (grillat) och dryck och  spelat kubb... Dagen gick dock på tok för fort och vips så var det kväll och dags att bege sig hem. Kvällen har tillbringats med ett kort yoga pass, överförande av bilder från telefon till hårddisk (tråkigt men ett måste) och nu sitter jag och kollar igenom pass på Yogobe för att sedan kunna utföra på ett enklare sätt. Jag tycker verkligen att det är riktigt skoj, yogobe är grymt och jag trodde aldrig att jag skulle säga det men jag ser nu yoga som något riktigt spännande och utmanande... yoga Plugglördag... Ja, jag ser inte detta som något jag kommer att klara imorgon direkt men jag ska i alla fall testa på det och en dag så kanske... kanske jag kan klara det... med lite assistans i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela