johannazackrisson.blogg.se

Han motade ut mig

Publicerad 2013-06-30 21:22:07 i Hälsa, Träning, Träning - Jag tränar,

Jag satt för ett par timmar sedan och gnällde lite om att jag inte fått någonting gjort idag... Jag kan lätt få den känslan trots att det inte alls stämmer. Vi har spenderat tid tillsammans idag, städat balkong, käkat yoghurtglass, skruvat förvaringsmöbler och målat prinsessor. Vi har promenerat/åkt sparkcykel och sorterat papper. Men jag har inte tränat... Förutom den korta yogan imorse innan frukost. JA Jeanna det är träning... En kort stund efter mitt lilla onödiga gnäll knäppte kärleken min en celsius och gav mig. Han slängde fram träningskläder (som han gått och plockat fram) och "tvingade" ut mig på en löprunda. Jag slängde ett ont öga men insåg att han vet mitt bästa mer än jag i vissa fall så jag lydde. Tack för det! Nu känns dagen så mycket bättre och mitt humör steg något avsevärt. 5 korta kilometer i kvällssolen kan vara huld värt för en halvsurig dam.
20130630-191146.jpg Ibland behöver man en push i rätt riktning. Någon som får en att ta klivet ut genom dörren. Ingen kan göra jobbet åt dig men du kan få hjälp på traven...
20130630-191336.jpg En skön och snygg outfit valde han också! Under Armour shorts och Nike top. Jag är glad att jag har en sambo som vet att jag mår bäst när jag får röra på mig, som aldrig hindrar mig och som alltid finns för som min största supporter...

Kommentarer

Postat av: Mari

Publicerad 2013-07-01 10:10:40

Grymt... skönt att veta att dom vet vad som behövs =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela