johannazackrisson.blogg.se

Veckans Superset

Publicerad 2013-01-16 08:16:05 i Träning, Träning - Jag tränar, Träning - Tips & Råd, Veckans superset, Video,

[videofyme id="767777" width="480" height="360"] Detta är den första av, förhoppningsvis, många Veckans superset. Jag tänkte i fortsättningen dela med mig av små tips och råd på olika former av superset. Först ut en ryggövning och en bicepsövning som gör sig riktigt bra ihop. Superset är alltså när du kombinerar två olika övningar med varandra utan vila emellan. Det kan vara två övningar för två olika muskelgrupper eller två övningar för samma muskelgrupp.

Kommentarer

Postat av: Mari

Publicerad 2013-01-16 10:45:35

:) Grymt. Kul med sådana videos. Bra pepp !!!

Svar: Kul att du gillar det! :)
Älskar, älskar inte

Postat av: Madde

Publicerad 2013-01-16 20:52:05

Åh vad kul, fortsätt lägga upp sånahär videos :)

Svar: Tanken är att det ska bli minst en i veckan framöver :)
Älskar, älskar inte

Postat av: Petra

Publicerad 2013-01-17 10:38:16

Visste inte vad som menades med superset förrän jag såg denna videon. Kul och jag hoppas på fler sådana här videos.

Svar: Man lär sig något nytt varje dag! :) Det kommer fler, jag lovar...
Älskar, älskar inte

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela