johannazackrisson.blogg.se

Aprikoskräm!

Publicerad 2012-05-31 18:08:20 i Allmänt, Kost, Kost - Inspiration, Träning - Tips & Råd,

MellisHittade denna goding på Coop igår när jag var in för att handla kvällsmaten. Ett riktigt riktigt gott och lätt alternativ till mellanmål. 1dl innehåller bara 25kcal vilket är galet lite. Visst det är väl inte direkt endast naturliga ämnen i den där förpackningen men jag påstår heller inte att jag BARA äter sånt som är 100%bra... Gott och enkelt med en klick kvarg! En ny favorit...  

Kommentarer

Postat av: Emmas träningsblogg

Publicerad 2012-06-01 10:27:04

Låter ju nästan för bra för att vara sant! :) Ska testa den i sommar :)

Postat av: Dubbelt upp | Shape it up

Publicerad 2012-06-07 23:48:54

[...] Och jag har kommit på vart jag fick tipset om mellanmålet och det var från den här fantastiska bloggen: Älskar, älskar inte [...]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela