johannazackrisson.blogg.se

Årets sista pass

Publicerad 2012-12-31 17:30:50 i Träning, Träning - Jag tränar, Träning - Tips & Råd,

Förra året var det jag och några få till tappra själar på gymmet på nyårsafton, nu har jag bytt gym och då var det minsann andra bullar. Inte fullt men mycket folk för att bara nyår... Hur som helst så fick vi till ett riktigt bra pass på 105 minuter. Ben & axlar för min del! Knäböj i Smith / Utfall med axelpress Utfall i Smith / Djupa squats Sittande Militärpress i Smith (framför/bakom) Frontböj / tåhävningar Shoulder shrugs Enbens extensions Frontraise i kabel med rep Insida lår maskin / utsida lår maskin Böjda axellyft Alla övningar gjordes i 5 set.
20121231-154735.jpg 1. Enbens extensions 2. Militärpress i Smith (bakom) 3. Frontraise i kabeln m rep Ett perfekt pass för mina stackars ben och axlar som nu år ordentligt trötta. Jag räknar med att inleda det nya året med träningsvärk!!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2012-12-31 17:46:43

Jag började läsa din blogg tidigare i höst, men har haft en körig termin i skolan så jag har nog inte tagit mig tid att lämna något avtramp. Hur som, jag gillar din blogg och tycker att jag får inspiration till min egen träning. Tack!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela