johannazackrisson.blogg.se

Oh ett sånt benpass

Publicerad 2012-08-31 14:06:05 i Hälsa - Hälsoutmaningen, Träning, Träning - Jag tränar, Träning - Tips & Råd,

Imorse pw:ade (som aldrig förr) jag till gymmet i duggregnet samtidigt som jag lyssnade på min ljudbok. Har aldrig gått så fort att gå till gymmet! Grymt tempo höll jag. Väl på gymmet var det dags för benpass. Jag hade ett HÖGT tempo (även där!) genom hela passet, superset, hög puls och svettades som jag bara gör när jag tränar ben. Underbart! (vilken revanch från igår då jag faktiskt var aningen seg i första delen av passet) 20120831-083425.jpg Här ser ni de djupa (alltså typ ner till golvet med rumpan) benböjen med stång framför kroppen på bild 1 och uppkliv på bänk med vikt på bild 2. Uppvärmning: 5km pw + breda squats + smala squats Passet: Breda benböj i smithen / Utfall med vikt mot stepbräda Djuuupa benböj med stång (framför kropp) / Uppkliv på bänk m vikt Leg extension / Mage i kabeln Bollinrullningar / tåtoutches (sida mage) /= superset Allt gånger 4 set (Benböjen i smith dock 5set) 6 övningar ben och 2 övningar mage. Nöjd tjej! 20120831-083506.jpgMagövning i kabel. Effektiv som tusan.   

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2012-08-31 19:41:54

Oh ett sån´t grymmepass :)
Den magövningen ska jag prova. Vilken vikt kör du på?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela