johannazackrisson.blogg.se

Jag ber om ursäkt

Publicerad 2011-05-31 22:53:20 i Allmänt,

Sitter här och försöker komma på något bra att blogga om. Sjukt. Ni som själva har en blogg vet hur jag menar.

Jag har lite annat i huvudet just nu och har nästan lagt av att "tänka i blogginlägg", därför har bloggen hamnat lite på sidan av. Jag hoppas att det blir bättre snart. Ibland gäller det att prioritera och just nu så hamnar tyvärr inte bloggen högst upp på listan. Så förlåt att jag är mindre underhållande just nu. Jag ska börja samla på mig massor av inspiration... Så att jag får lusten, orken och viljan tillbaka.

Kommentarer

Postat av: Peter

Publicerad 2011-06-01 01:44:14

Jag såg något inlägg om att dui varit på derma clinics i Stockhol, , hur många behandlingar gjorde du och vad säger du om resultat? Funderar på att gå dit

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela