johannazackrisson.blogg.se

Aktiva jag

Publicerad 2011-05-31 20:58:55 i Allmänt,

Jag har haft en riktigt aktiv dag idag. Började med att powerwalka till jobbet (5,2km). Tog cykeln hem från jobbet (också 5,2km.. daaah). Avslutade med 5,4km löpning. Bra jobbat men nu blir det obefintlig träning i två dagar då jag har fullt upp med annat.

Imorgon jobbar jag halvdag (det hoppas jag att ni också får gör, om ni inte är helt lediga så klart). Efter jobbet beger jag mig till östermalm för en kvarts ren smärta på Derma clinic. Senare beger jag mig till Bromma för fest med tjejerna. Ska bli så himla kul. Jag festar på tok för sällan nu för tiden och just nu behöver jag lite vin, dans, skratt och tjejsnack. Ser verkligen fram emot morgondagen och hoppas på en ordentlig helkväll i stockholmsnatten. Hur firar ni in långledigheten??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela