johannazackrisson.blogg.se

Rumpan i soffan

Publicerad 2011-02-28 22:15:39 i Allmänt,

Exakt NU slog jag ner rumpan i soffan. Jag har varit iväg hemmifrån i ganska precis 14 timmar idag. Först var det jobb, sedan gymmet där jag tränade lättare intervallträning (om man jämför med pappas) på löpbandet. Det känndes riktigt bra idag och jag har börjat lära mig vad jag kan äta och inte äta innan löpning. På mig fungerar inte alls den supernyttiga uppladdningen, det ger mig noll energi. Jag vill ha normal mat och kanske lite extra kolhydrater någon timme innan. Bara lite. Efter löpningen har jag handlat hem mat och sedan tagit mig hem. Äntligen. Jag är super trött.

Inlägget tog ca 4minuter att skriva så när jag skrev NU är egentligen 4 minuter sedan... så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela