johannazackrisson.blogg.se

Nyårsfrukost

Publicerad 2011-12-31 10:40:14 i Kost,

Över 10 timmars sömn! Inte alls illa och precis vad jag behövde. Igår kväll tog jag en ordentlig titt i spegeln och insåg att jag MÅSTE prioritera mina sömntimmar mer. Jag är inte ung längre och min hud klarar inte av alla påfrestningar på samma sätt. Ojämn hy, påsar och ringar under ögonen, rödsprängda vitor och ett totalt avsaknande av lyster i huden. Så... jag gick o la mig i tid och tänker fortsätta att prioritera sömnen nästa år.


Innan gymmet frukost; 1 mivitotal, 1finncrisp med paprika & proteingröt med lingonsylt

Nu har jag ätit årets sista frukost framför nyhetsmorgon och ska strax ta mig iväg till gymmet för årets sista benpass. Senare kommer tjejerna hit och vi ska göra oss nyårsfina tillsammans innan vi drar vidare till Kristineberg för att påbörja firandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela