johannazackrisson.blogg.se

Middag på Bolero

Publicerad 2011-08-31 23:15:42 i Privat - Utanför träningen,



Idag besökte vi Bolero mitt inne i stan för att få oss lite mat och umgås. Jag blev fullständigt förälskad i deras Halloumisallad som kan varit bland den godaste (halloumisallad) jag ätit. 2 tummar upp. Bolero är en härlig spansk bar och kök där stämmningen är hög, lokalen mysig och maten god. Kan även tipsa om deras sangria, perfekt till en AW.

Som vanligt var det härligt att träffa Sara och som vanligt så handlade jag liite för mycket. Tusan också, det blir terapi när jag är tillbaka från Bali. Till på köpet kom fakturan för kommande PT-timmar ida också och även om jag vet att det är väl investerade pengar så känns det i fickan kan jag lova.

Nu sitter jag o väntar på min kombo som också hon är ute o äter middag, ska komma hem. Jag hoppas hon kommer snart så att jag kan lägga över mina shoppingproblem på henne och att jag får sova snart. Trött som en idiot är jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela