johannazackrisson.blogg.se

Kommentarer&svar

Publicerad 2011-08-31 18:30:00 i Allmänt,

             Hej Johanna!
             Jag läser din blogg varje dag och tycker att den är jätte bra. Jag är lite nyfiken på  hur                         många unika läsare du har per dag?
 
             Hoppas du svarar på min fråga :)

             Kram

Hej Sara,
Vad glad jag blir att du gillar min blogg! Mina unika besökare per dag varierar en del men ligger nu för tiden på runt 250st. Inte många egentligen men för lilla mig så är det ju sjukt att så många olika personer vill klicka in sig och läsa om vad jag har att skriva varje dag. Jätte roligt. Vissa dagar (tex när PTfia länkat mig) så har jag varit uppe på 1800unika på EN DAG (med det dubbla i sidträffar). Då får man nästan lite scenskräck.

Däremot har jag aldrig gjort något för att "ragga" läsare. Jag kommenterar nästan aldrig "storbloggare", jag har aldrig länkat min blogg på facebook eller liknade. Jag är nöjd med den lilla skara trogna läsare jag har. Det är viktigt för mig att ni trivs med att klicka in er här.

Ännu roligare vore ju om ni läsare skulle vara mer aktiva i kommentarsfältet. Man blir alltid glad av kommentarer, långa, korta, positiva eller negativa. Det är roligare att posta inlägg när man får lite gensvar.

Kan inte du göra en sminkguide över hur du sminkar dig?:):)
            Sofie

Klart jag kan! Så fort jag får tid oså ska jag posta ett inlägg eller två om hur jag gör och vad jag använder för produkter. Kul att få tips av er om vad ni vill läsa om! Mer sånt, mata på med tips bara.

          Vad jobbar du med?
           E


Jag jobbar som ekonomiassistent på ett bostadsföretag i stockholm. Jag sitter med kund- och leverantörs reskontra. Imorgon kommer dock min tjänst att förändras en aning då jag bla ska börja jobba mer med löner. Så jag har ett riktigt kontorsjobb med väldigt lite rörelse, tyvärr. Missförstå mig inte, jag älskar mitt jobb men jag önskar att jag hade ett lite mer aktivt arbete. Gratisträning med andra ord.


Vill passa på att tacka för era tips om hudkräm, boktips (magdalenas har jag dock redan läst) och gymerfarenheter. Tack, jag älskar när ni kommenterar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela