johannazackrisson.blogg.se

Nogger

Publicerad 2011-04-29 21:50:29 i Allmänt,



Världens bästa kom hem idag med en varsin glass till oss. Vi avnjöt den i solen på balkongen. Glass ska ju vara bra för halsen eller?? Jaja, just nogger kanske inte är det bästa men jag äter så sällan glass att när jag väl gör det vill jag inte suga på en isbit, då vill jag ha något gott gott.

Ikväll blir det kortspel, gissa vem som kommer vinna??
 Borde verkligen packa resväskan också, normalt skulle jag gjort det för länge sedan men jag har på riktigt inte haft energi till det. Då jäklar mår man dåligt. Att packa är i vanliga fall roligt...

Kommentarer

Postat av: madde

Publicerad 2011-04-30 02:30:47

Tänker du på packning för ny? Själv här jag absolut sista dan på söndag pga veckopendling o jag kommer inte ens tänka på att packa en min tidigare... Du kan väl packa på tis? Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela