johannazackrisson.blogg.se

Lördag

Publicerad 2011-04-30 13:57:56 i Allmänt,

Vi har för någon timme sedan avnjutit en härlig frukost vid köksbordet. Äggmacka, smoothie och varsin del av aftonbladet. För en sådan som mig passar "veckans fusklapp" (som ni ser på bilden) väldigt bra att läsa. Jag är kass på att hålla mig uppdaterad och den enda information jag tar in är det som visas mellan 06:30-07:00 på nyhetsmorgon på vardagarna. Här fårman en enkel och snabb överblick vad som hänt i veckan.



Nu sitter vi och väntar in Fia och Tomas som när som helst kommer hit. Vi ska bege oss till Rålis och förhoppningsvis bestämmer sig solen för att hålla sig framme. Picknick och ev ett restauranbesök senare ikväll. Kan hända att jag inte pallar trycket och får åka hem och vila emellan. Jag är nämligen helt slut. Men jag kämpar på och göt mitt bästa för att inte vara allt för osocial.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela