johannazackrisson.blogg.se

Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Publicerad 2011-04-30 22:59:44 i Allmänt,

Solen gick i moln och det blev ingen picknick i parken. Istället blev det en kort shoppingtur i liljeholmen innan jag vart så dålig att jag inte klarade mer. De andra åt en sen lunch på Olearys medan jag (eftersom jag inte har någon som helst smak) åt en banan och en drickyougurt. Surt för mig. Jag åkte hem och sov en sväng för att återfå krafterna.

Grabbarna har nu varit på puben och kikat på fotboll och druckit öl medan vi handlat mat och ska nu laga till en köttmiddag. Jag hoppas på att smaken är tillbaka lite så att jag kan njuta av maten. En än gång måste jag få berätta att Marcus är världens bästa som vart där för mig hela helgen, vilken perfekt pojkvän jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela