johannazackrisson.blogg.se

Change of plans

Publicerad 2010-09-30 19:59:53 i Allmänt,

Mina planer för den här veckan har verkligen gått käpprätt åt pipsvängen. Det blev ingen middag med Jenny i tisdags, ingen fika med Sara idag och det blir ingen myskväll med Marcus imorgon. Så kan det va. Jag ska istället ägna fredagen åt att ladda och sova mycket. Vet inte riktigt hur jag ska lägga upp lördagen än. Måste gå upp riktigt tidigt för att hinna få i mig tillräckligt med vätska och äta i god tid innan loppet. Jag är jättekänslig och kan inte äta närmre än 3-4 timmar innan löpning. Vi får se hur det här går. Mamma, pappa och Marcus kommer i alla fall hit på lördag och umgås. Härligt.

Jag ser att jag skrivit in en löpvända i planeringen. Bara att ta sig ut då... någonting ska väl lyckas gå enligt planerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela