johannazackrisson.blogg.se

Sista november

Publicerad 2010-11-30 21:56:57 i Allmänt,

Nu är jag hemma efter en mysig långfika med Sara och en härlig promenad. Jag blir så sjukt inspirerad av att umgås med Sara, hon har en sån energi och är alltid så härligt glad, men all rätt (det går bra nu). Fina Sara.
Tror ni jag blev glad när hon frågade om vi skulle dela på en muffins? Inte för att jag bara ville ha en halv men för att jag bara vill ta mig råd till en halv, haha. Så en halv chockladmuffins blev det och till det en kaffe mocha. LYX.


Dagens fika



Eftersom jag blivit så dålig på att ta kort (glömmer tydligen bort att jag har en blogg) så bjuder jag på en gammal bild på mig och Sara... tagen i april 2009 eller nåt sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela