johannazackrisson.blogg.se

Höstresa

Publicerad 2010-03-31 00:43:42 i Allmänt,

Idag har jag tackat nej till att följa med Anna till frihamnen på lördag för att se körslaget där hennes duktiga syster är med. Jätte tråkigt att jag inte kunde följa med, hade verkligen varit jätte roligt. Men jag har inte träffat Marcus på två veckor nu och jag vill spendera varje minut jag kan med honom i helgen. Desutom ska vi till Marcs föräldrar på påskmiddag på lördag, och det kan man ju inte missa.

Just nu sitter jag och tittar efter flygresor och hotell till NewYork i höst. Jag, Madde och Anna ska ju åka dit på en weekend. Längtar så mycket, det kommer att bli mer än bra. Ganska dyrt är det dock, jag som alltid trott att det vart ganska billigt att åka dit i några dagar. Typiskt mig, när jag sedan ska upp med plånboken tycker jag det blir dyrt. Men det spelar ingen roll. Kosta vad det kosta vill. Det kommer att bli en underbar resa.
På tal om Anna så ska jag träffa henne på stan imorgon efter jobbet. Jätte roligt, var länge sedan vi sågs. Vi ska ägna oss åt lite shopping  och fika.




Kan man ha det annat än BÄST när man åker till New York med de här två tokarna?

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-04-01 14:31:01

Oh my god. Det ser livsfarligt ut :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela