johannazackrisson.blogg.se

Söndagsslapp

Publicerad 2010-01-31 15:22:02 i Allmänt,

Det var fullt ös igår på GM, mycket folk och massor att göra bakom baren. Jag hade lite separationsångest när vi städat klart och tp skulle åka. Shit jag kommer inte att få träffa henne på väldigt väldigt länge.

Idag har jag ont i huvudet, kan vara all spänning som släppt ang lägenhet och allt. Jag känner mig helt slut och vill helst bara sova.

Ikväll ska jag ut till mamma och pappa, ska köpa med mig mat så att vi kan laga sushi... som jag har längtat. Sover nog kvar och åker med mamma till jobbet imorgon. Skulle behöva ta tag i lite packning, får se om huvudvärken släpper.

Det är så himla fint väder ute, önskar att jag hade motivation nog att ta mig ut men jag orkar inte.

Kommentarer

Postat av: K

Publicerad 2010-01-31 21:26:15

Andreas Carlssons bok är kanon! Grattis till lägenheten. Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela